Agale prin Bucovina

post mihai» Am dormit 3 ore si dimineata la sapte cand a sunat ceasul am injurat copios ... mai mult mai mult

post adi» Drum lung scurtat numai de desele reprize de somn, si ele intrerupte pentru reimprospatari cu ... mai mult mai mult

post alex» Nu e vorba de superstitie nici de consecventa voluntara, mia degraba de dezordine/lousy time management ... mai mult mai mult

post laura» Ca oricarui drumet ce ii sade bine cu drumul, culcarea s-a facut cu mult prea ... mai mult mai mult

19 August / 18 August / 17 August / 16 August / 15 August / 14 August / 13 August / 13 Iulie / 12 Iulie / 11 Iulie / 10 Iulie / 9 Iulie / 8 Iulie /
Vineri

post mihai » Am dormit 3 ore si dimineata la sapte cand a sunat ceasul am injurat copios (in gand ... caci nu aveam energie sa o fac cu voce tare). Am fost in echipa care a mers cu masina si era planuit sa plecam in jurul pranzului (trebuia sa-l asteptam pe Adi care mai avea un examen de dat). Cele cateva treburi lasate pentru dimineata s-au prelungit enervant de mult si abia la ora 2 (14,00) am reusit sa inchid rucsacul...aproape definitiv. Am ingramadit bagajele in portabagajul masinii (Dacia Break, an de fabricatie 2003) si la 15,30 ieseam din Bucuresti. Desi aveam in fata 550 de Km nu i-am lasat pe Voichita si Adi sa ma inlocuiasca la volan ... condusul ma trezeste, vremea era superba, soseaua excelenta...

Am comunicat destul de des cu ceilalti colegi aflati in autocar: eram curiosi/tematori cum se vor desfasura lucrurile cu vamesii ucrainieni (auzisem numai povesti neplacute). La Falticeni ne-au sunat sa ne zica ca au trecut destul de relaxat desi statusera destul de mult in vama. Oricum era un grup mare si probabil asta fusese motivul. Am facut o ultima oprire, am luat apa si napolitane si ne-am reluat drumul vijelios catre granita. Dupa ce am facut plinul la o benzinarie fantoma din Siret (caci Petrom-ul este in renovare/reconstructie si ne era frica ca in Ucraina benzina este foarte scumpa) am intrat in granita: amandoua vamile erau luminate meschin, granicerii plictisiti si reci ...am trecut fara probleme insa mi-a lipsit un "drum bun" romanesc si un "bun venit in Ucraina"...atatea pretentii pe capul meu. Pana in Cernauti sunt 35 de km. Desi nu scrie nicaieri legea ucrainiana permite 60km/h in sate si 90 inafara (asta am aflat dupa ce am ajuns in Cernauti cu o medie de 50km/h).

Stiam numele hotelului la care trebuia sa ajungem si cam atat...nici o boaba de rusa sau ceva slav (desi ma uitam la bulgari cand eram mic nu s-a prins nimic de mine). Un taximetrist ne-a fost calauza pana la hotel dupa ce a vazut ca dadeam din umeri intr-o alta limba si zambeam la explicatiile lui. Acum sunt prea obosit sa-mi povestesc primele impresii, e 3 noaptea...am baut o bere buna si rece, sau poate au fost doua, poate trei...oricum nu conteaza...important e ca e ieftina in tara asta...la fel si benzina...data viitoare o sa fim mai destepti.
Maine cica ma trezesc la 8...fuck..de fapt noapte buna.